پرینتر های لیزری Samsung: چاپ بی سیم محتویات درون اسمارت فون ها

پرینتر های لیزری Samsung: چاپ بی سیم محتویات درون اسمارت فون ها

داشتن یک اسمارت فون در جیب مانند حمل یک دفترکار همراه است که با صرفه جویی در زمان و انرژی، می توانید همه چیزهایی که در یک دستگاه کوچک جیبی نیاز دارید، به همراه داشته باشید. با این حال، در جایی که درگیر مسئله چاپ می شوید، این موضوع می تواند سخت و آزاردهنده باشد که وقتی نیاز به تصاویر، اسناد و ایمیل های کاغذی دارید، قادر نیستید از یک پرینتر برای چاپ محتوای گوشی خود استفاده کنید. اما در حال حاضر، سامسونگ سری جدید پرینترهای لیزری رنگی بی سیم را معرفی کرده که دارای مشخصه تکنولوژی NFC می باشند و به کاربران اسمارت فون ها، امکان چاپ اسناد مورد نیازشان را تنها با ضربه زدن به پرینترهای سری Xpress C410W می دهد.

سامسونگ تاکنون پرینترهای لیزری رنگی مجهز به Wi-Fi را تولید کرده است، اما این شرکت، سه پرینتر جدید Xpress را به عنوان اولین پرینترهای صنعتی با قابلیت NFC معرفی می کند. پس از عرضه ی اپلیکیشن چاپ موبایل سامسونگ، کاربران فقط با یک ضربه کوچک بر اپلیکیشن پرینتر اسمارت فون خود، می توانند برای ارسال بی سیم تصاویر، اسناد، ایمیل ها یا محتویات مرورگر خود به صف چاپ پرینتر اقدام نمایند.

هر سه پرینتر قادر به چاپ 18 صفحه سیاه و سفید در یک دقیقه، یا چهار صفحه رنگی در همین مدت زمان می باشند. اگر تلفن شما دارای قابلیت NFC نمی باشد، یا اپلیکشن مربوطه بر روی آن اجرا نمی گردد، پرینترهای سری Xpress از قابلیت Cloud Print گوگل برای چاپ بر روی وب نیز پشتیبانی می کنند. همچنین سامسونگ وعده ی یک راه اندازی سه مرحله ای کامپیوترهای ویندوز/مک/لینوکس را داده است که نیازی به اتصال USB فیزیکی بین دو دستگاه ندارد.

پرینتر لیزری رنگی رومیزی C410W دارای مشخصه پردازنده 300 مگاهرتز و حافظه 32 مگابایتی می باشد و دقت چاپ را تا 2,400x600 نقطه در هر اینچ (dpi) ارائه می دهد. سرعت چاپ آن تا 150 برگه در هر دقیقه می باشد و جعبه خروجی قبل اینکه نیاز باشد تا کاربر فضای کمی را برای چاپ بیشتر، آزاد نماید، می تواند 50 برگه را به صورت یکجا نگه دارد.

دو مدل دیگر، هر دو پرینترهای لیزری رنگی چند منظوره هستند. علاوه بر چاپ، C460W می تواند عمل کپی و اسکن اسناد را نیز انجام دهد. اسنکر TWAIN/WIA دارای رزولیشن نوری تا 600x600 نقطه در هر اینچ می باشد که می تواند با اندکی تسهیل دیجیتالی، تا اندازه ی 4,800x4,800 نقطه در هر اینچ افزایش یابد. این مدل دارای دو پردازنده است که یکی با سرعت 533 مگاهرتز به عنوان اصلی و دیگری با سرعت 150 مگاهرتز، همراه با حافظه داخلی 128 مگابایتی می باشند.

چاپگر لیزر رنگی چند منظوره C460FW نیز دارای مشخصات مشابه با C460W می باشد، اما قابلیت فکس هم به آن افزوده شده است. این چاپگر قادر به ارسال فکس های سیاه و سفید با رزولیشن 300x300 dpi از طریق مودم خود، با سرعت انتقال تا 33.6 کیلوبیت بر ثانیه می باشد، اما همچنین قادر به ارسال فکس های رنگی در رزولیشن 200x200 dpi می باشد.

پرینترهای سری Xpress C410W برای عرضه در ماه ژوئن و در کره جنوبی اختصاص داده شده اند، اما هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه آن در آمریکا یا دیگر نقاط جهان در دسترس نمی باشد.

منبع : gizmag



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، سخت افزار ، ،


تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394برچسب:, | 20:39 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز